Vatandaşlar CİMER’e başvurdu

Keşan Belediyesi’ne gönderilen şikayet, Yayla halkını harekete geçirdi

Saros Körfezi Yayla Limanı’nda tuvalet ve lavabo eksikliği nedeniyle vatandaşların CİMER’e yaptığı başvuru Keşan Belediyesi’ne yönlendirildi. Bölge halkı, kurumları göreve davet ederek Yayla ve çevreye sahip çıkma çağrısı yaptı.

SAROS KÖRFEZİ’NDE ALTYAPI TEPKİSİ: “YAYLA’YA SAHİP ÇIKALIM”

CİMER başvurusu Keşan Belediyesi’ne yönlendirildi

Saros Körfezi’nde yer alan Yayla Limanı ve Yayla Balıkçı Barınağı’nda tuvalet ve lavabo eksikliğine dikkat çeken vatandaşların CİMER’e yaptığı başvuru, önce Edirne Valiliği’ne, ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na sevk edildi. Son olarak Keşan Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü tarafından yanıtlanan dilekçe, bölgedeki altyapı yetersizliğini bir kez daha gündeme taşıdı.

“VALİLİK TARIM İL MÜDÜRLÜĞÜ’NE YÖNLENDİRMELİYDİ”

Başvuruyu yapan vatandaş, Edirne Valiliği’nin en azından Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü aracılığıyla Balıkçı Barınağına tuvalet ve lavabo yapılmasını sağlaması gerektiğini belirtti.

HALKTAN DESTEK ÇAĞRISI

Erikli’deki kıyı kenar çizgisi davasında ret kararı
Erikli’deki kıyı kenar çizgisi davasında ret kararı
İçeriği Görüntüle

Yayla sakinleri, bu sorunun yalnızca bireysel değil toplumsal bir mesele olduğuna dikkat çekerek, herkesi CİMER üzerinden başvuru yapmaya davet etti. Paylaşımda şu çağrı yapıldı: “Yayla’mıza ve çevremize sahip çıkalım. Lütfen duyarsız kalmayın, herkes CİMER’e başvursun.

TURİZM CENNETİ SÖYLEMLERİ ELEŞTİRİLDİ

Her yıl Saros’ta turizm çalıştayları düzenleyen kurumların göreve davet edildiği paylaşımda, altyapı eksikliklerinin turizm potansiyelini zedelediği vurgulandı.

Muhabir: ERDOĞAN DEMİR